lauantai 31. maaliskuuta 2012

K niin kuin krapulapäivitys

Ajatukset harhailee.
Väsyttää, muttei uni tule.
Janottaa, vaikka koko illan on juonut.

llalla hilpeenä kaljaa Lempi Puolukkaa ja aamulla kalpeena hiljaa.

Hämärä mielikuva siitä, että sovin illan esiintyjän kanssa tärskyt toukokuulle. Voidaan jatkaa keskustelua vasta, kun tiedetään kuinka kävi. 

Ulkona sataa lunta! Mä en haluu! Mä haluun ulos, raitista ilmaa ja jonkun joka on myös hereillä ja juttutuulella. Nukkuminenkin olis ihan jees.



2 kommenttia:

  1. Vinkiksi nuku seuraavaa kertaa ennen huonosti pitkän aikaa, niin voi seuraavan päivän nauttia. ;)

    VastaaPoista
  2. Huonosti nukkuminen ei ole vaihtoehto. Eihän kukaan kestäis mua, jos mä olisin väsynyt koko ajan. En voi kehua olevani itse päivänsäde, kun olen väsynyt. :)

    Elämä alkaa voittaa. Koska ketään innokasta uloslähtijää ei ilmoittautunut, mä sain kuin sainkin nukuttua vielä jonkun tunnin.

    VastaaPoista

Jotain sanottavaa asiasta tai asian vierestä? Sano se nyt tai myöhemmin, mutta älä vaikene iäksi.

Kaikki kommentit päätyvät ensin sähköpostiini hyväksyttäviksi. Valtaosa kommenteista myös hyväksytään, koska tykkään kommentaattoreistani - sekä vakituisemmista että satunnaisista. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...