keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Valokuvahaaste: Trash


Kaunis kylmä päivä
(Tammikuu)

Mutta...
...jotkut haluaa ehdoin tahdoin hävittää koko tupakkakatoksen.
Roskis olisi vieressä.

Ei, en kaipaa talvea, vaikka kesää eläimen kohdalla kaipasinkin. Nyt syy arkistojen kaivelemiselle on hyvin käytännöllinen. Mulla on noin 48 tuntia aikaa:
  • kirjoittaa loppuraportti tekemästäni www-sivusta (saatu lisäaikaa 5.4. asti)
  • palauttaa nettisivu valmiina
  • kirjoittaa seminaariraportti yrittäjyydestä
  • kirjoittaa yrittäjäanalyysi: Pekka Herlin (lisäaikaa saatu 8.4 asti)
  • kirjoittaa yrittäjäanalyysi: Steve Jobs (lisäaikaa saatu 8.4 asti)
  • kirjoittaa raportti oikeudenistunnon seuraamisesta
  • puhaltaa google challenge tiimiin intoa
  • hankkia harjoitustyöyritys yritystoiminnan juridiseen analyysiin
  • luonnostella kutsu meidän järjestämään toukokuiseen tapahtumaan
Seuraavalla kerralla ihan oikeesti aloitan paljon paljon aikaisemmin. Mä nyt vaan olen paljon tehokkaampi silloin, kun on ihan pakko. Ja joku väittää oikeasti, ettei luovuus synny pakottamalla.




Saattaa olla, että sisällöntuotanto blogiin on jäissä loppuviikon, vaikka linjoilla olisinkin. :)

4 kommenttia:

  1. Se on se positiivinen stressi, mikä mulla ainakin toimii. Luovuudesta sitten niin tiijä.

    (Huokasin helpotuksesta, kun luin tuota listaasi, ettei itse tarvitse tehdä enää ryhmätöitä eikä raportteja eikä analyyseja eikä puhallella kehenkään intoa!) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattaapi käydä niin, että nyt ei ole enää aikaa höylätä ja viilata, joten luovuus voi jäädä aika vähiin. Mutta toistaiseksi mä olen selvinnyt kaikkein parhaiten kiukulla.

      Raportit, ryhmätyöt ja analyysit olisi ehdottomasti kivempia, jos aiheen saisi päättää ihan itse. Mut mä tykkään puhallella toisiin intoa silloin, kun ne ei muuten ole täysin perässä vedettäviä ilman pienintäkään hiventä oma-aloitteisuutta.

      Poista
  2. Ihania tehtäviä =)
    Mikä susta tulee isona?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tulee isona yrittäjyyden ja sähköisen liiketoiminnan tradenomi. Mutta ei musta ehkä yrittäjää saa, ellei mun nenän eteen tipahda joku valmiiksi menestyvä ostettavissa oleva yritys. Mulla on vähän sama ajatus kuin eräällä haastattelemallani yrittäjällä. Ei tässä iässä enää riitä intoa käydä läpi niitä alun hankalia vuosia. :)

      Poista

Jotain sanottavaa asiasta tai asian vierestä? Sano se nyt tai myöhemmin, mutta älä vaikene iäksi.

Kaikki kommentit päätyvät ensin sähköpostiini hyväksyttäviksi. Valtaosa kommenteista myös hyväksytään, koska tykkään kommentaattoreistani - sekä vakituisemmista että satunnaisista. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...