sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

A niin kuin aamuhartaus


Täysin ilman omaa ansiotani heräsin tänäänkin, mistäpä muualta kuin omasta sängystäni ja yksin. Se ei sinänsä ole mikään ihme, sillä villinkin yön jälkeen mun tavoite on herätä omasta sängystäni. Pahin painajainen kävisi muussa tapauksessa toteen vasta aamulla. Tiedättehän sen painajaisen, jolloin pitää miettiä pakosuunnitelmaa ja päässä kilkuttaa muutenkin jo ne seitsemän pientä kääpiötä hakuillaan? Ei kiva.

Nollishan mut laittoi omassa blogissaan pohtimaan näinkin syvällisiä heti aamusta. Meillä on vähän niin kuin yhteinen aamuhartaus seksuaalisen vallankumouksen merkeissä. Mä haluaisin uskoa, että mitään varsinaista seksuaalista vallankumousta ei ole, koska mä tykkään katsella maailmaa pinkkien linssieni läpi. Tottahan se on, että jotkut eronneet naiset ottaa ilolla vastaan sen, mitä on tarjolla. En mä silti usko, että on olemassa oma eronneiden naisten rotu, jotka käyttäytyy kaikki tietyn kaavan mukaisesti ja huitelee tuolla estoitta ja rajoitta nuorien kollien kanssa välittämättä tuon taivaallista moraalista, omasta maineestaan tai kunniastaan.

Jos otetaan huomioon mun tarve herätä omasta sängystä yksin ja vielä ne vaaleanpunaiset linssitkin, niin mun moraali ei kyllä kestäis kollien vaihtoa lennosta ja vaan huvin vuoksi. Mä tykkään kyllä viettää aikaani kollien kanssa, koska ne on useimmiten paljon parempaa seuraa kuin nartut. Mutta niiden kanssa samaan sänkyyn päätyminen onkin sitten jo monimutkaisempi juttu. Eihän kuninkaallisetkaan kelpuuta edes puolisoaan samaan sänkyyn. Ei edes Kalle Kustaa...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jotain sanottavaa asiasta tai asian vierestä? Sano se nyt tai myöhemmin, mutta älä vaikene iäksi.

Kaikki kommentit päätyvät ensin sähköpostiini hyväksyttäviksi. Valtaosa kommenteista myös hyväksytään, koska tykkään kommentaattoreistani - sekä vakituisemmista että satunnaisista. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...