torstai 24. toukokuuta 2012

H niin kuin huomioita

Lupaava päivä tiedossa. Näin otsikon

Valtaoja vaatii eutanasiaa kuolleen ex-vaimonsa suulla.

...ja Valtaoja kääntyi tietenkin näppärästi valtaosaksi. Onneksi tarkistin tavauksen ennen kuin avauduin. Enhän mä nyt oikeasti edes ehtisi tästä avautua. Varaan silti oikeuden ottaa kantaa eutanasiaan jahka lukihäröstäni selviydyn. Nyt vaan on mentävä niin äkisti, ettei ehdi sanoa siitä millään kaikkea.

Erinäisten keskustelujen jälkeen olen tänään oivaltanut, että mä oon sittenkin ihan kohtuu hyvä lyyli. Tai niinku et pidän lupaukseni satavarmasti, mutta... sitä lupausta vaan on kovin vaikea multa saada. Pitää laittaa mietintään sekin. Että voisinko mä joskus olla myös vähän helpompi joissain tilanteissa? Vai oonko mä kuitenkin vaikea vaan silloin, kun en pysty repeämään joka suuntaan yhtäaikaa?

Hankin eilen kesän ensimmäiset rakot mun pienen pieniin varpaisiini. Kipu on melkein siedettävä. Muistan olla onnellinen siitä, että nilkat eivät sentään ole verillä. Pitäiskö sittenkin vaihtaa avokkaat crocseihin?

Nyt on mentävä, että ehtii hiukan sujauttaa tankkiin valtion polttoaineveroeuroja. Jos nyt edes tämän yhden kerran lähtisi käymään oikein koulussakin tällä viikolla.

Sii juu leiter :)

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Valitsin kivun... :D

      Mä sentään pystyin kirjoittamaan koko sanan, crocs.

      Poista
  2. Niitä on avokas/ballerina-mallisenakin. Näin jostain urheilumainoslehdestä. Mä kieltäydyn lausumasta nimeä.
    C kuten cr... Tulipunainen kirjain siinä.

    VastaaPoista
  3. Miksi ne on yhä "muodissa"? Miksi oi miksi. Nappiverkkaritkin katosi nopeasti, kuten muutkin kamaluudet. Miksei cr!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska
      1. ne ei ole enää pelkkiä puutarhatossukoita, joihin sai kiinni koristeita.
      2. niitä on balleriinoja, varvastossuja, avokkaita, tennareita, talvisaapikkaita, nilkkureita - you name it
      3. sä et välttämättä edes aina enää tunnista, kun näet crocsit
      4. nappiverkkaritkin olis vielä, jos ne olis osanneet uudistua ja elää mukana
      5. ne on oikeesti mukavat varsinkin ne balleriinat työkenkinä, kun seisoo koko päivän. (Nyt meni maine ja kunnia :D)

      Mutta tilanteen mukaan tietenkin. Joten tänäänkin valitsin kivun.

      Poista

Jotain sanottavaa asiasta tai asian vierestä? Sano se nyt tai myöhemmin, mutta älä vaikene iäksi.

Kaikki kommentit päätyvät ensin sähköpostiini hyväksyttäviksi. Valtaosa kommenteista myös hyväksytään, koska tykkään kommentaattoreistani - sekä vakituisemmista että satunnaisista. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...